سیدعلیسیدعلی، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

هدیه ی بی همتا

یک روز خوب یا یک روز...؟

1390/5/3 16:04
نویسنده : مامان پسرها
596 بازدید
اشتراک گذاری

سید علی شیطون من!

دیروز برای امام زمان جشن گزفته بودیم؛ یه جشن شاد و خوب برای بچه ها. شما هم طبق معمول حسابی شیطونی کردی و کلی خوش گذروندی. ولی مامان دیگه داره کلافه می شه از دست شیطونی هات. آخه منم یه انرژی ای دارم عزیز دلم!

حالا چند تا از کاراتو می نویسم تا بدونی آستانه تحمل من پایین نیست. شیطنت های تو خیلی زاده مامان جونم!

 گریه ی یه دختر کوچولو رو درآورده بودی چون محکم قلقلکش داده بودی،

 اشک یه پسر گنده رو درآورده بودی چون با فشفشه لباسشو سوراخ کردی و دستشو سوزونده بودی.

نصف بادکنک ها رو تنهایی ترکوندی.

تمام پفیلاها رو وسط سالن پخش کردی.

وسط صحبت های آقای معلم، کلی پلخجه زدی و بلند بلند حرف می زدی.

کلی آقای عروسکی رو کتک زدی چون بیچاره نقش شیطونو بازی می کرد.

و ...

حق دارم گاهی عصبانی شم. نه؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)