سیدعلیسیدعلی، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

هدیه ی بی همتا

سؤال اعتقادی

1390/5/4 18:48
نویسنده : مامان پسرها
635 بازدید
اشتراک گذاری

٣٠/٢/٩٠

سید علی: مامان! از کجا معلوم دین ما درسته؟

و چند روزه ذهنش درگیر این مسئله است که خدا از اول بوده؟ کی خدا رو درست کرده؟

من و باباش که دکتر فلسفه(!) است بهش جواب های مختلفی می دیم. سید علی گوش می کنه، قیافه اش متفکرانه می شه، میره و دوباره میاد و سؤالشو تکرار می کنه. فکر کنم جواب های ما قانع کننده نیست.

تا جایی که یادم میاد تو دوره ی راهنمایی درگیر این مسائل بودیم من و چند تا از دوستام.


پی نوشت:

راستش این چند وقته فکر می کنم همه ی سؤال های بچه ها، سؤال های ما بزرگ ها هم هست. با این تفوت که ما بدون یافتن جواب، اون سؤال ها رو پرت می کنیم عقب ذهنمون تا درگیرش نشیم و بچه ها هنوز امیدی به پیدا کردن جواب دارن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عموروحاني
14 مهر 90 20:43
سلام .سوال جالبيه وجواب هم داره .اگه مايليد جواب داده بشه توي اين سايت كه محل كارم است مطرح كنيد پاسخ داده خواهد شد www.eporsesh.comتوي بخش ارسال سوال .به من ارجاع بديد .موفق باشيد .توي زمينه شعر هم ميتونيد آدرس ايميلتون رو به ايميلوبلاگ ارسال كنيد تاانشاالله اگه چيزي بود براتون ارسال كنم . موفق باشيد