سیدعلیسیدعلی، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

هدیه ی بی همتا

عذرخواهی

1390/4/10 19:13
نویسنده : مامان پسرها
155 بازدید
اشتراک گذاری

سیدعلی ام! 

از تو معذرت می خوام؛ اگر گاهی عصبانیم. اگر گاهی ناراحتم. اگر گاهی بدخُلقم. اگر گاهی بی حوصله ام. اگر گاهی سرم شلوغه و نمی تونم اون قدری که می خوام و می خوای برات وقت بگذارم. اگر گاهی مجبورم کاری رو بکنم که دوست ندارم. اگر گاهی مجبورت می کنم به کاری که دوست نداری. اگر گاهی محدودت می کنم. اگر گاهی هلت می دم تو دنیای آدم بزرگ ها. اگر گاهی نمی شنوم. اگر گاهی نمی بینم. اگر گاهی این گاهی ها می شود خیلی وقت ها. اگر ...

از تو معذرت می خوام ولی بدان و باور کن:

خیلی چیزها را تحمل می کنم به خاطر تو. برای خیلی چیزها تلاش می کنم به خاطر تو. از خیلی چیزها می گذرم به خاطر تو...

برای این که بنده ی خوب خدا باشی.

تا شایسته باشی و ماندگار.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان فرشته
10 تیر 90 21:17
سلام عزیز دلم
ای جانم چه مامان مهربون و با احساسی
ان شاا... که علی نازنینم قدر همچین مادری رو بدونه
خیلی ممنونم از حضور گرمت
خوشحال شدم
ممنون
بوسسسسسسس

سلام خانومی! ممنون که به ما سر زدی!
مواظب نی نی نازت و البته خودت باش!

مامان مسیح
13 تیر 90 2:05
سلام....مامان مهربون...
خوبی ؟
سید علی جون خوبه ؟
میشه عکسای بیشتری از گل پسر بزارین ؟

سلام عزیزم!
حتما در اولین فرصت این کارو می کنم. راستش آپ کردن دو تا وب خیلی سخته!

زاپولیا(خاله زهرا)
26 تیر 90 15:38
علی بزرگ شه حتما بهش میگم که چقد واسش زحمت کشیدی انقد که ما همش مسخرت میکردیم
زاپولیا(خاله زهرا)
26 تیر 90 15:38
علی بزرگ شه حتما بهش میگم که چقد واسش زحمت کشیدی انقد که ما همش مسخرت میکردیم