سیدعلیسیدعلی، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

هدیه ی بی همتا

هفت سالگی

1390/5/27 22:23
نویسنده : مامان پسرها
482 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم!

هفت سالگی ات مبارک!

دیگه مردی شدی برای خودت. هفت سال از بودن با تو گذشت.  هفت سال پر از خاطره های زیبای مادر بودن. هفت سال از لحظه ای که با گریه به دنیا اومدی و من از لای دست پرستارها گردن می کشیدم تا ببینمت.هفت سال گذشت از اولین باری که در آغوشت گرفتم و تو از شیره ی جانم نوشیدی و چشم دوختی به صورتم. هفت سال پر از شیرینی هات و بازیگوشیهات و شیرین زبونی هات و شیطنت هات. هفت سال پر از نگرانی های مادرانه ی من. این هفت سال گذشت. خوب و بد؛ آسون و سخت. خدا کند تاثیر خوبی تو سال های بعدی زندگیت داشته باشه. از خدای مهربون و توانا می خوام اشتباه هایی رو که در تربیتت مرتکب شدم ببخشه و با بهترین هاش اون ها رو برات جایگزین کنه.

دیشب برات جشن تولد گرفتیم. البته شما طبق معمول کلی شیطونی کردی و مقداری هم دعوا با علی محمد. فکر کنم همه ی مهمونا آخر شب با سرسام رفتن خونه هاشون! خیلی خسته شدم. از صبح تا آخر شب یه عالمه کار کردم. تازه هم دیروز کارگر داشتم هم امروز کاگر مامی اومد کمکم ولی بیشتر به نگه داشتن محمد حسین رسید تا من آشپزی کنم. آش پختم و فسنجون با یه سالاد فرنگی. کلی هم مصیبت کشیدم که ازت یه عکس بندازم. سر کیک و مراسمش که طاقت نیاوردی به خاطر همین بعد از رفتن نصف مهمونا چند تا عکس گرفتیم.

این ها هم کادو هایی که جا مونده بودن و علی خیلی دوسشون داره:

و اینم دو تا دوست که خیلی با هم می جنگن!

از همه ی مهربون هایی که اومدن تولدت و این کادوهای خوشگلو آوردن تشکر می کنم!

همین طور ممنونم از دوستایی که تولد سید علی رو تبریک گفتن!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الی
28 مرداد 90 0:00
سلام عزیزم دوست داری با پسرم دوست بشی اگه اره خوشحال میشم بهش سر بزنی منتظرتیم تولدتم مبارک عزیزم
مامان ماهان عشق ماشین
28 مرداد 90 22:36
تولدتم مبارک عزیزم

ممنون خاله!



مامان ریحانه
3 شهریور 90 2:17
مبارکه ایشالا همیشه سایتون بالا سرشون باشه و شاهد موفقیت های پسراتون باشی
مامان ملیکا
3 شهریور 90 12:15
سلام
خدا سید کوچولو رو واست نگه داره ایشالله سالیان سال سایه تو و باباش بالا سرش باشه
تولدت مبارک اقا سید علی
لطفا به من هم سر بزنید


مامانی! نمی تونم بیام تو وبتون. فکر کنم آدرسو درست نذاشتین.
سمیه: مامان مسیح
6 شهریور 90 10:34
سلام خاله جون.....بیا پیشمون...ما آپیم با پست جشن تولد مسیح کوچولو... با تفسیر و تصویر... تولدت مبارک علی جوووون... ایشاالله 150 سال شالم و سرحال و شاد زندگی کنی گلم...
مامان دخترا
23 آذر 90 11:36
ایشالا صدساله بشه.