سیدعلیسیدعلی، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

هدیه ی بی همتا

آشپز کوچولو

1390/4/2 17:01
نویسنده : مامان پسرها
157 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز علی آقا هوس آشپزی کرده بود.(طفلی من با خرابکاری ها و کثیف کاری هاش!)

 لازم به ذکر است که همه ی مراحل رو خودش انجام داده و من فقط توی گوجه ها رو خالی کردم و سیب زمینی هاشو گذاشتم رو گاز تا بپزه.این هم نتیجه ی کارش!

خوب! حالا باید بگم که هرچند این غذا ظاهر دلفریبی داره ولی من که حتی تستش هم نکردم. خود علی و باباش هم قیافه شون دیدنی بود موقع خوردن این غذای ابتکاری!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان عشق ماشین
19 تیر 90 6:44
آفرین و هزار ماشالا.من که ایده گرفتم.امتحانش میکنم. علی جون عکس و دستور بقیه غذاهات رو هم بذار. مامان خوبش حتما شما هنرمندی که بچه یاد گرفته. روی ماه گل پسرا رو ببوس.
زاپولیا(خاله زهرا)
26 تیر 90 15:45
من که میتونم قیافه ی آقا میثمو تصور کنم