سیدعلیسیدعلی، تا این لحظه: 19 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

هدیه ی بی همتا

حسادت

1390/6/14 1:20
نویسنده : مامان پسرها
637 بازدید
اشتراک گذاری

سر شام بودیم و من داشتم با دقت و البته محبت به محمدحسین غذا می دادم. یهو سید علی گفت: مامان! یه چیزی بگم؟ من بعضی وقتا به داداش حسودیم میشه.

نمیدونین در یک لحظه چقدر فکر از سرم عبور کرد و دچار چه حسی شدم. این که شاید زیادی قربون صدقه محمد حسین رفتم. شاید به سیدعلی کم توجهی کردم. شاید باید بیشتر محبتم رو بهش ابراز کنم... خلاصه کلی عذاب وجدان گرفتم و پرسیدم: چرا مامان؟

سید علی(با پوزخند موذیانه): آخه محمدحسین داداشی به خوبی من داره!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ماری
17 شهریور 90 22:05
سلام به سید علی جون بچه ی باهوش ,زرنگی دارید حتما اینجا بیایید این وب یه البوم عکس برای تمام بچه هاس اگه دوست دارید عکسی از فرزندتون همیشه بمونه و میخایید فرزندتون دوستای جدیدی پیدا کنه میتونین به ما سر بزنید کار ما اینه که عکس بچه های شمارو تو این البوم به نمایش میزاریم و از استعداداش و بازیگوشی اش میگه برای رسوندن عکس بچه هاتون به وبلاگ کافیه که ادرس عکس اپلود شده رو تو قسمت نظرات بزارید با ادرس وبلاگتون ما هم به وبلاگ شما سر میزنیم وبا هم اشنا میشم فقط از دوستان تقاضا دارم که عکسی بفرستن که تا حالا تویه وبلاگشون نزاشته اند و جدیده منتظر عکسای شما هستم http://albomax20.niniweblog.com اگه امکانش هست منو با اسمه آلبوم عکس بچه های باهوش و زرنگ لینک کنید دوست عزیز سر بزنید ممنون
سمیه:مامان مسیح
18 شهریور 90 6:20
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(?)´¯)$$ ______ ____________$$$$$$ آپم دوست جونی....بدو بیا...
زاپولیا(خاله زهرا)
16 مهر 90 13:13
پررررو یه دونه ای